Sunsvik

Hej nu sitter jag hemma i min säng. mamma och pappa är och jobbar men syrran är hemma. i tisdags åkte jag och min klass till ett ställe som heter Sunsvik. en lägerskola vid Uddevalla. vi stannade där tills på onsdagen så vi sovde över en natt. jag hade jätte kul. vi gjorde aktiviteter. vi fick fiska krabbor, samla 10 saker från stranden som vi skulle kunna namnen på, göra tavlor och hitta saker som började på alla saker i alfabetet. på yisdag kväll typ 11 fick vi gå en spökrunda i skogen. det var skitläskigt för helt plötsligt kundr det bara hoppa fram nån ur skogen somhade stått och gömt sig bakom något träd eller så. dagen efter kom alla föräldrar på kvällen för at hämta oss och då passade vi på att ha våran klass fest där. vi grillade och sen körde vi brännboll. barn mot vuxna, det var kul men föräldrarna vann. ja när jag kom hem var jag rätt tröt så jag gick och läggde mig med en gång. det var skönt att sova och jag vaknade morse kl 09.30 a att min telefon ringde. jag visste inte vem det var så jag svarade inte. ja men sen i eftermiddag ska jag ut och rda på en mysig liten tur med Fiona:):) jamen hejdå <3<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0