prao

Ja som sagt, idag har jag varit och praoat på Fribergs rör med min kompis Ida. Vi var på ett slakteri och hejade lite men det luktade inge vidare kan jag säga. Kläderna åkte i tvätten med en gång. Ja sen efter att jag hade praoat åkte jag till frisoren och klippte håret, gött!! Och sen när vi var på väg hem nästan vid våran infart till grusvägen ser vi polisbilar och en ambulans och bredvid dom ligger en bil vid vägkanten. Bilen ligger uppochner och massa grejer har ramlat ur bilen tex kläder osv. Rutorna på bilen är trasiga, bagageluckan är öppen och stora grästuvor ligger i och runtom bilen. Oj vad vi blev chockade eller och mannen som kört bilen var försvunnen. En polis gick iväg med en hund i koppel när vi kom. Aja men nu sitter jag uppe på mitt rum och ingen skola, jaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0