johannesvik

hallå hallå :) nu är jag och campar på johannesvik men nu åker vi där ifrån för vi ska kolla på min kusin. hon tar studenten i år och nu ska vi åka och titta på hennes bal. ja när jag kom hit gick jag och mina kompisar colin och jonte och colins storebror( dom kom hit igår ) upp på det stora bergert bredvid campinen. vi gick rätt så långt tills vi kom dit det var högst. det var kul och jag kom först för dom skulle stanna och vila hela tiden :):) ja men ikväll ska vi äta tacopaj. från gårdagen kan jag bara säga en sak. mannen som hade försvunnit från bilen blev hittad strax efter att vi hade åkt förbi. han var rätt så berusad. ja tur att man inte tråäffade på han i skogen:O ja men ni får ha det så kul allihopa:):)<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0