Tjenamoss ♥

hejsan nu sitter jag i husvagnen har precis ätit en munk. imorse gick jag till Ullared då och köpte lite kläder och sånt. jag köpte två par jeans och ett par shorts. två tröjor och en mysig kofta. ikväll ska jag grilla eller ja pappa ska börja tända grillen snart så fort han köpt lite olja :D. tidigt imorgon bitti åker vi hem, ska bli skönt. men ikväll ska vi titta på en film som vi köpt. Savannens hjältar heter den. Jim måste ju kunna titta på film också och sen ska bara jag, mamma och pappa titta på en film när Jim gått och lagt sig. vet inte vad den heter men ska nog bli bra ändå :).
men nu har jag inget mer att säga så jag säger hejdå <3<3<3<3 :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0