Lite slalom

hejsan nu har jag precis varit och åkt slalom så nu är jag i stugan. det är jätte msigt i mitt och en annan tjejs rum oh täcket som fanns här är JÄTTE SKÖNT!! ja men iallafall jag har åkt slalom i 2 timmar och jag ramlade 2 gånger. båda gångerna som jag ramlade klantade jag mig bara. första gången jag ramlade satte jag staven under skidan på nått konstigt sätt så att jag tappade balansen och ramlade, andra gången jag ramlade åkte jag lugnt och fint och sen ramlade jag bara ihop. det stog några personer en bit ifrån mig och dom såg när jag bara ramlade ihop och jag ställde mig upp fort och fortsatte att åka, PINSAMT!!! aja men nu ska jag snart äta mat och sen efter det ska vi få igång bastun och poolen där ute. det ska bli skit skön. men ockej nu säger jag hejdå vi kanske ses senare :):) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0