regning dag

tjaba tjena hallå nu ska jag strax gå och lägga mig men ska bara berätta lite om dagen idag. imorse vaknade jag ungefär 08.45 fast då hade inte Michelle vaknat än. hon vaknade förts av att jag fick ett sms på mobilen. hon såg lite rolig ut då:D sen gick vi ner för att äta frukost. vi fick smörgås och oboy. men vi fick skynda oss för en hovslagare skulle komma och sko en av Michelles hästar Kickan och vi trodde att hon skulle komma 10 men hon kom 9 så det var bara att sätta fart. vi skulle skynda oss för Michelles mamma skulle åka och jobba så vi skulle vara med där ute och ge pengar och så när hon var klar. när vi stog med där ute i stallet var Kickan lite busig och hoppade runt lite. det var nog bara för att hon inte var van att ha skor och för att det då var lite läskigt.
när allt var klart gick vi in igen och jag frös väldigt mycket mest om fingrar och fötter.
resten av dagen var vi inne typ hela tiden för det regnade och bara var ruggit och kallt så vi föredrog att vara inne.
på kvällen ( typ halv 6 ) åkte vi till fotbollen. vi skulle spela på gräs och man kan ju inte säga att det var speciellt torrt dår så att mina skorf opch strumpor blev ju nästan dyblöta med en gång. och såklart skulle det ju börja regna så mina kläder var ju inte direkt torra dom heller.
aja men nu sitter jag på mitt rum och har det varmt och gott och ska snart kura ihop mig under täcket. men det har bltt lite dåligt med bilder så här kommer en.



visst är hon söt lilla Fantasie. men nu har hon flyttat:(

okej men nu ska jag sova så
Godnatt <3<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Gött att sova och jag håller med om att det varit en regnig dag

2012-04-10 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0