Michelle

Tjena nu sitter jag och packar lite för snart ska jag åka till Michelle. jag kunde åkt till henne tidigare fast hon var på hopptävling så jag fick komma lite senare. tidigare idag rensade ja ur min byrå. jag fick slängt lite gamla kläder så det blav mycket bättre och mer plats i byrålådan. jag skrev inget igår för jag hann inte men det kan jag äga nu då istället. jag sov ju över hos Ida och på moronen fick vi gå upp tidigt ( kl 8 ) för mamma och pappa skulle hämta mig  lite efter 9 för vi skulle åka till Allingsås och göra klart ett köp. typ 2 veckor tidigare var det några hemma hos oss och hämtade min gamla häst Fantasie. on är för liten så jag kan inte rida henne längre. men vi var där och gjorde klart köpet. pengar och sånt. hon kommer att få det jätte bra där. nu är det en tjej som heter Amy som kommer att rida på henne, hon är tre år och väldigt modig. hennes mamma berättade när dom var hemma hos mig att Amy annars brukade rida på deras stora hästar och när dom skakade sig ( alltså med hela kroppen ) brukade hon bara sitta på och skratta och eftersom hon är så liten skakar ju hela hon.
senare på dagen var jag hemma hos en klasskompis och en annan kompis var också där. vi hade jätte kul men sen fick jag cykla hem innan det blev mörkt och då kom pappa och mötte mig och våran jakthund Zindy var också med. men nu måste jag göra iordning mig för jag ska snart åka.

Hejdå :D <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0