hejsvejs

hejsan
idag har jag varit ensam hemma hela förmiddagen. tråkigt! men sen kom mamma hem oc strax efter det fick vi besök. det var en kompis till mamma och hennes döttrar en utav dom är ett år yngre och går på samma skola som mig altså i femman och den andra går i trean. dom skulle komma och rida på Fiona. Fiona var på jätte gott humör idag och hon var pigg också så det var kul. dom kom kl 16 och åkte 19.20 så dom var här rätt länge.
men efter att dom åkt åt vi kvällsmat nästan med en gång. vi åt smörgås och te.
nu sitter jag uppe på mitt rum och lyssnar på musik och pusslar lite på mitt tusen pussel. fem dagar sen jag började pussla och jag är nästan klar! :D
aa men nu har jag inget mer att säga ska bara lägga ut lite bilder på Fantasie först


lilla Fantasie



är det nån där nere? ;)


så söt!

hejdå hoppas ni gillar bilderna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0